Specjaliści

EPOS Business Customer Service with English

By joining us you will be working for EPOS, a brand of Demant holding, which is the pioneer in high-end audio solutions designed for enterprise and gaming. EPOS starts its adventure in Poland and we wish you to be one of the first employees of our team in the Country.

 

Working with us you will receive:

  • The possibility be part of and help build a new team;
  • the opportunity to contribute to optimizing processes and best practice;
  • daily challenges in a fast-paced work environment at an international company;
  • the opportunity to work with colleagues all over the world in English;
  • training and development possibilities;
  • social benefits (private medical health care, insurance, discounts for cinema tickets, sport card, discount card etc.).


Being a part of our team you will:

  • Be part of a newly created EPOS team in Poland and one of its first employees;
  • handle a variety of different tasks, all related to the order process:
  • manual order entry;
  • automated order handling, problem solving;
  • general order process related problem solving;
  • communication with customers, sales, our 3rd Party Logistics Partner and other stakeholders;
  • return order handling and related credit processes;
  • participation in handling of IT/ERP/Integration related issues.


We are waiting for you because:

  • You have good command of English that enabling everyday communication with customers and colleagues;
  • You are well structured, and you have good eye for detail and are able to organize data in a structured way;
  • You understand the value of team spirit and you represent open communication with proactive attitude;
  • You have experience in the B2B environment;
  • You are flexible and are able to navigate through unforeseen challenges.


Additional qualifications preferred:

  • Experience working with Amazon as a customer of with Amazons system Vendor Central would be a great plus;
  • experience with ERP systems (we use AX 2012);
  • French and/ or German would be beneficial but are not essential.


Please note that it is not a sales or a call center role.


 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym zawartych w przesłanych plikach (CV lub list motywacyjny), a także innych informacji zgromadzonych w toku prowadzonej rekrutacji, dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant).

Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant), zawartą na stronie www.demantszczecin.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Świadczenia świąteczne
  • Darmowa kawa, herbata
  • Karta zniżkowa do pobliskich restauracji/sklepów
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
EPOS Business Customer Service with English
Lokalizacja:
Szczecin
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Zapytaj rekrutera.
Napisz wiadomość