Praktyki i staże

Praktyki w dziale IT - Service Desk Support

Rozpocznij swoją karierę z DGS Business Services! Praktyki w naszej organizacji zapewnią Ci możliwość poznania zasad funkcjonowania Działu Master Data. U nas kawę parzysz sobie sam, a wiedza zdobywana na uczelni, będzie wykorzystana w praktyce.

 


Czekają na Ciebie:
 
•wynagrodzenie za czas poświęcony na praktykach;
•możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
•możliwość rozwoju i nauki;
•wykorzystywanie i doskonalenie umiejętności językowych;
•udział w szkoleniach;
•udział w imprezach integracyjnych.

 

Jakich zadań możesz się spodziewać?

 

•    Pierwsza linia wsparcia IT dla użytkowników administracyjno-produkcyjnych.  
•    Obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym Remedy. 
•    Zarządzanie sprzętem teleinformatycznym.
•    Zarzadzanie oraz wsparcie systemów wydruku (Konica Minolta, Zebra). 
•    Przygotowaniu oraz utrzymanie dokumentacji technicznej.  
•    Administracja aplikacji serwerowych.
•    Zarządzanie kontami Active Directory, Azure AD, Office365.
•    Rozwiązywanie problemów związanych z siecią LAN.


 
Idealnie byłoby gdybyś:
 
•wykazywał zainteresowanie tematyką IT; 

•posiadał podstawową wiedzę z zakresu pierwszej linii wsparcia IT;
•posługiwał się swobodnie językiem angielskim;
•był energiczny, wykazywał inicjatywę oraz lubił pracować w zespole;
•chciał podejmować nowe wyzwania oraz rozwijać się.


 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Owocowe wtorki i czwartki
  • Darmowa kawa, herbata
  • Imprezy firmowe
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

IT
Praktyki w dziale IT - Service Desk Support
Lokalizacja:
Szczecin
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_kasia
Napisz wiadomość