Praktyki i staże

Praktyki w Dziale Obsługi Klienta


Rozpocznij swoją karierę z Demant! Praktyki w naszej organizacji zapewnią Ci możliwość poznania działu, który dba o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. U nas kawę parzysz sobie sam, a wiedza zdobywana na uczelni, będzie wykorzystana w praktyce.


Czekają na Ciebie:


•    wynagrodzenie za czas poświęcony na praktykach;
•    możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
•    możliwość rozwoju i nauki;
•    codzienne wykorzystywanie i doskonalenie umiejętności językowych;
•    rozwój kompetencji miękkich.

 

Jakich zadań możesz się spodziewać?


•    Pracy z systemem Navision/QAD.
•    Poznania charakterystyki pracy z klientem biznesowym (obsługa zamówień, fakturowanie, raportowanie).
•    Rozwoju umiejętności w zakresie obsługi klienta biznesowego.
•    Zapoznania się z charakterystyką pracy międzydziałowej i międzynarodowej.
•    Wsparcia pracy naszych specjalistów.

 

Idealnie byłoby gdybyś:


•    posługiwał/a się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie;
•    znał/a pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
•    lubił/a pracować w zespole, ale potrafił być także samodzielny;
•    chciał/a podejmować nowe wyzwania i był/a proaktywny/a.


 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym zawartych w przesłanych plikach (CV lub list motywacyjny), a także innych informacji zgromadzonych w toku prowadzonej rekrutacji, dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant).

Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant), zawartą na stronie www.demantszczecin.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Darmowa kawa, herbata
  • Stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • Bezpłatne autobusy lub dopłata do komunikacji miejskiej
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Praktyki w Dziale Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_kasia
Napisz wiadomość