Specjaliści

Specjalista ds. employer brandingu

Słyszałeś o Demant? To posłuchaj! Jesteśmy największym producentem aparatów słuchowych – globalną firmą, która w Polsce ma swoją siedzibę w Warszawie, Szczecinie i Mierzynie. Dołącz do kreatywnego zespołu, który na co dzień pracuje na Pomorzu Zachodnim i w Warszawie. Jesteśmy po dużej akcji rebrandingowej i szukamy osoby, która pomoże nam wzmocnić wizerunek pracodawcy w całej Polsce. Z nami nie będziesz się nudził!

 

 

Pracując z nami, otrzymasz:

  • przygody i wyzwania w employer brandingu – stosunkowo nowej dziedzinie, która jest połączeniem marketingu i HR;
  • kreatywny i pełny energii zespół, na który zawsze możesz liczyć – znajdziesz u nas osoby, które lubią grać na różnych instrumentach i konsoli, oglądać filmy i seriale, jeździć na rowerze i kręcić hula-hoop, a nawet prowadzić blogi – kulinarne i kosmetyczne;
  • szkolenia i konferencje, na których poznasz najnowsze trendy HR i EB;
  • elastyczny system pracy – większość czasu spędzisz w centrum miasta w Oxygenie, ale będziesz odwiedzać również nasze biuro w Mierzynie oraz damy Ci możliwość pracy zdalnej;
  • skandynawską kulturę pracy – poczujesz, co oznacza „hygge” w praktyce;
  • umowę o pracę i pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, domki letniskowe w Danii za symboliczną złotówkę, dofinansowanie do zakupu aparatów słuchowych, zniżki do wielu obiektów w Szczecinie, firmowe śniadania w piątki oraz owocowe wtorki i czwartki i wiele innych.

 

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • Stworzysz zewnętrzny wizerunek pracodawcy Demant i wypromujesz go wśród kandydatów dla trzech spółek – w Szczecinie, Mierzynie i Warszawie, współdziałając z zespołem rekruterów i managerami z naszej firmy.
  • Współpracując z agencjami zewnętrznymi, wdrożysz skuteczne kampanie reklamowe. Będziesz odpowiadać na rekrutacyjne potrzeby biznesowe, a tych u nas nie brakuje! To od Ciebie zależy nasza promocja. Billboardy, reklama w radiu, spoty w kinie, a może artykuły w lokalnej prasie – u nas wszystko jest możliwe! Samodzielnie stworzysz media plan, który następnie wdrożysz w życie, koordynując pracę zaangażowanych osób i nadzorując budżet.
  • Nie siedzimy tylko przy biurku. Zorganizujesz nasz wyjazd na targi pracy, juwenalia, konferencje itp.
  • Dbamy o komunikację wewnętrzną. Będziesz mieć okazję pisać artykuły, tworzyć slajdy i prezentacje oraz pomożesz przy konkursach i akcjach skierowanych do pracowników.
  • Spodziewaj się niespodziewanego. Nasze zadania są naprawdę różnorodne. Liczymy też na Twoje pomysły.

 

Idealnie jeśli:

  • masz przynajmniej 6 lat doświadczenia w jednym z tych obszarów lub podobnym: EB, marketing, komunikacja, PR – samodzielnie organizowałeś skutecznie kampanie i akcje;
  • swobodnie piszesz, mówisz i prowadzisz prezentacje w języku angielskim, Twój poziom to przynajmniej mocne B2, mile widziane C1;
  • lubisz pracować z ludźmi i łatwo nawiązujesz kontakty; wiesz, co oznacza współpraca z agencjami zewnętrznymi; jesteś energiczny, kochasz wyzwania – cenimy nastawienie: „damy radę!”;
  • umiesz i lubisz pisać po polsku i angielsku – napisanie dobrego artykułu bez błędów ortograficznych i stylistycznych nie jest dla Ciebie problemem; 
  • masz czynne prawo jazdy w kat. B (nie jest to warunek konieczny).


 


 

 

Oferty prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Zniżki na aparaty słuchowe
  • Owocowe wtorki i czwartki
  • Świadczenia świąteczne
  • Darmowa kawa, herbata
  • Dofinansowanie do nauki języka
  • Karta sportowa
  • Domki letniskowe w Danii
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

HR
Specjalista ds. employer brandingu
Lokalizacja:
Szczecin
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_kasia
Napisz wiadomość