Specjaliści

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego


Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy. Obecnie poszukujemy osoby, która stanie się częścią zespołu Export składającego się z 8 specjalistów.
Dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Na co dzień działamy w oparciu o stały model partnerskiej współpracy z wieloletnimi klientami biznesowymi. Tworzymy zgrany i wspierający się zespół, a dzięki naszej pracy osobom z niedosłuchem z całego świata żyje się lepiej.


Pracując z nami otrzymasz:
•    możliwość doskonalenia języka angielskiego w codziennej komunikacji;
•    szansę dalszego rozwoju dzięki pracy nad różnorodnymi zadaniami;
•    okazję do poznania nowoczesnych procesów logistycznych;
•    szereg benefitów (m.in. opiekę medyczną Medicover; karty sportowe; dofinansowania do nauki języków obcych; darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami).


Jakie zadania czekają na Ciebie?
•    Budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
•    Codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania online.
•    Wsparcie klienta we wszelkich niestandardowych zapytaniach.
•    Systemowe sprawdzanie poprawności zleceń, potwierdzanie terminów dostaw, fakturowanie.
•    Koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów.
•    Możliwość udziału w ciekawych projektach optymalizujących procesy.
 
Idealnie jeśli:
•    znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami z całego świata;
•    znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel;
•    pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system QAD, będzie to Twój dodatkowy atut;
•    masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym;
•    cechujesz się gotowością do nauki i zdobywania nowych doświadczeń;
•    jesteś otwarty/a na wiedzę produktową i audiologiczną;
•    rozumiesz system łańcucha dostaw;
•    znasz dodatkowo inny język obcy;
•    szukasz miejsca, w którym liczy się nie tylko praca, ale i ludzie – z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole.

 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Domki letniskowe w Danii
  • Bezpłatne autobusy lub dopłata do komunikacji miejskiej
  • Imprezy firmowe
  • Zniżki na aparaty słuchowe
  • Karta sportowa
  • Owocowe wtorki i czwartki
  • Pakiet relokacyjny
  • Stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • Świadczenia świąteczne
  • Darmowa kawa, herbata
  • Dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_kasia
Napisz wiadomość