Specjaliści

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z angielskim i niemieckim

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊

 

Pracując z nami otrzymasz:

  • opiekę medyczną Medicover;
  • dofinansowanie do karty sportowej;
  • siłownię wewnątrz firmy;
  • program dofinansowania do nauki języków obcych;
  • darmowe napoje w pracy;
  • imprezy integracyjne;
  • darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
  • możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
  • pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.

 

Jakie zadania czekają na Ciebie? 

  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
  • Codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania.
  • Potwierdzanie terminów dostaw.
  • Raportowanie.
  • Fakturowanie.
  •  Kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji.
  • Wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach.
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.

 

Idealnie jeśli:

  • znasz język angielski lub niemiecki na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy;
  • znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point;
  • znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję;
  • cechujesz się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń;
  • wykazujesz się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej;
  • wykazujesz się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw;
  • kierujesz się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.

 


 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Domki letniskowe w Danii
  • Bezpłatne autobusy lub dopłata do komunikacji miejskiej
  • Imprezy firmowe
  • Zniżki na aparaty słuchowe
  • Karta sportowa
  • Owocowe wtorki i czwartki
  • Pakiet relokacyjny
  • Stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • Świadczenia świąteczne
  • Darmowa kawa, herbata
  • Dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z angielskim i niemieckim
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Zapytaj rekrutera.
contact_recruiter_adam_d
Napisz wiadomość