oferty_pracy_wszystkie_1920x860

Wszystkie

Specjalista ds. obsługi klienta z angielskim

Jaki dział Cię potrzebuje?

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊



Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

Opiekę medyczną Medicover;
karty sportowe;
siłownię wewnątrz firmy;
program dofinansowania do nauki języków obcych;
darmowe napoje i owoce w pracy;
imprezy integracyjne;
darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.


Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

Obsługa klienta:

budowanie długotrwałych relacji biznesowych;
codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania;
potwierdzanie terminów dostaw;
raportowanie;
fakturowanie.


Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:

kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji;
wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach;
udział w projektach mających na celu optymalizację procesów;
 
Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!


Zależy nam byś:

cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń;
wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej;
wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw;
kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.


Czego od Ciebie oczekujemy?

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy;
znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point;
pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut;
masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem;
znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.

 

 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym zawartych w przesłanych plikach (CV lub list motywacyjny), a także innych informacji zgromadzonych w toku prowadzonej rekrutacji, dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant).

Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant), zawartą na stronie www.demantszczecin.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Bezpłatne autobusy lub dopłata do komunikacji miejskiej
  • Zniżki na aparaty słuchowe
  • Karta sportowa
  • Owocowe wtorki i czwartki
  • Pakiet relokacyjny
  • Stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • Świadczenia świąteczne
  • Darmowa kawa, herbata
  • Dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Specjalista ds. obsługi klienta z angielskim
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_kasia
Napisz wiadomość