Jaki dział Cię potrzebuje?
Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.
Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊
Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?
• Opiekę medyczną Medicover;
• karty sportowe;
• siłownię wewnątrz firmy;
• program dofinansowania do nauki języków obcych;
• darmowe napoje i owoce w pracy;
• imprezy integracyjne;
• darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
• możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
• pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.
Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:
Obsługa klienta:
• budowanie długotrwałych relacji biznesowych;
• codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania;
• potwierdzanie terminów dostaw;
• raportowanie;
• fakturowanie.
Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:
• kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji;
• wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach;
• udział w projektach mających na celu optymalizację procesów;
Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!
Zależy nam byś:
• cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń;
• wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej;
• wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw;
• kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:
• znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy;
• znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point;
• pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut;
• masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem;
znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.
Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym zawartych w przesłanych plikach (CV lub list motywacyjny), a także innych informacji zgromadzonych w toku prowadzonej rekrutacji, dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant).
Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant), zawartą na stronie www.demantszczecin.pl w zakładce „Polityka prywatności”.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.